CZY TWOI GOŚCIE WYCZUJĄ RÓŻNICĘ,GDY DO WYKONANIA MAJONEZU UŻYJESZ BYLE JAKICH SKŁADNIKÓW?

…i to szybciej niż przypuszczasz. Majonez wykonany z podłego oleju, taniej musztardy, octu spirytusowego i starego jaja skutecznie odstraszy Twoich gości i już do Ciebie nie wrócą. Dokładnie tak, jak zrobią to Twoi Klienci gdy, nie poświęcisz swojej uwagi przy wyborze maszyn i użyjesz nieodpowiednich narzędzi do produkcji ich opakowań.

W konkurencyjnym biznesie poligraficznym wybór odpowiednich narzędzi i procesów ma ogromne znaczenie dla efektywności i jakości produkcji. Kiedy przychodzi czas na decyzję dotyczącą wyboru maszyn wspomagających efektywność oraz wydajność Twojej drukarni, warto dokładnie przyjrzeć się temu, co obecnie oferuje rynek dostawców takich urządzeń. Skup się na procesie technologicznym. Zastanów się, czy Twoja nowa maszyna ma być “do wszystkiego”? Wiesz, jak to jest z uniwersalnymi rozwiązaniami technologicznymi – jak są do wszystkiego, to najczęściej są do niczego. Pamiętaj! To Ty jesteś profesjonalnym producentem opakowań. Musisz mieć profesjonalny sprzęt. Tak jak profesjonalny kucharz nie używa jednego noża

do wszystkich swoich procesów technologicznych, tak i Ty, by wykonać opakowanie dokładniej, lepiej i taniej, nie wykonasz go na jednym urządzeniu. Może, zatem warto rozważyć zakup dwóch mniejszych, ale za to wyspecjalizowanych urządzeń? Zwróć uwagę na składniki swojego dania.

Sprawdź przed zakupem jak solidna jest maszyna, którą chcesz kupić? Jakie ma grubości profili? Jaką długość? Ile waży? Jakie ma opcje wyposażenia? No i przede wszystkim, ile kosztuje oraz co obejmuje cena? Czy będziesz musiał sam sobie poradzić z transportem, ocleniem, rozładunkiem, instalacją, a potem z serwisem? Czy może dostawca maszyny weźmie to na swoje barki? Nie opieraj się na plotkach czy wyobrażeniach – mogą Cię wprowadzić w błąd! Poświęć, więc czas na spotkania i rozmowy z dostawcami maszyn. Ten czas zwróci Ci się z nawiązką w czasie Twojej wieloletniej przygody z daną maszyną. Może warto zainwestować w podróż po kraju czy świecie by przekonać się jak w tzw. “boju” sprawują się maszyny, które chcesz kupić? Rozmowa z ich użytkownikami, którzy najczęściej mają swoje własne doświadczenia z wieloma innymi maszynami może być dla Ciebie bardzo owocna!

Autorem tekstu jest:
Tomasz Marczewski właściciel marki MMDS Machines jednocześnie kucharz amator – zeszłoroczny finalista programu Masterchef

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Opublikuj komentarz